Termene și condiții
1.1. 5D INTUITIVE BUSINESS DEVELOPMENT S.R.L. (denumită în continuare „Compania”), având sediul social în Bucuresti, Spl. Independenței , nr. 202B, ap 42, Sector 6, inregistrata la Registrul Comerțului cu numarul J40/18699/2022, având cod de identificare fiscala 46875110, legal reprezentata prin Anghel Raluca, în calitate de Administrator.
1.2. Beneficiarul este persoana care acceseaza website-ul 5dbusiness.ro si se înregistrează pe website-ul 5dbusiness.ro pentru participarea la workshop-uri/sesiuni private de constelații (dupa caz), oferite de Companie, care achizitioneaza Produsul, și care a citit și acceptă prevederile din prezentul document.
2.1. Prezentele dispozitii, cu privire la Termenele și Condițiile generale contractuale pentru participantii la workshop-uri/sesiuni private de constelații (dupa caz), puse la dispozitie de Companie, se acceptă în totalitate de către persoanele care doresc să participe la acestea, in prealabil inscrierii, prin parcurgerea și citirea lor si prin continuarea operatiunilor de inregistrare. Acestea vor reprezenta relatia contractuală dintre Companie si Beneficiar. Inscrierea unui Beneficiar se poate accepta sau se poate refuza de catre conducerea Companiei, fara motivare.
2.2. Produsele oferite de Companie sunt contra cost si sunt urmatoarele: Sedinta privata de constelații 550RON, Workshop-uri cu teme individuale . Prețurile nu includ TVA.
Beneficiarii accepta că prestarea începe cu acordul prealabil expres al acestora şi confirmă că odată cu achiziția produsului, îşi pierd dreptul la retragere.
2.3. Compania își rezervă dreptul de a actualiza aceste prețuri atunci când apreciaza necesar, prețul modificat urmand a fi actualizat pe website. Noile preturi nu se aplica produselor deja achizitionate la data modificarii.
2.4. În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, Compania se angajeaza sa aduca la cunostinta Beneficiarului modalităţile de plată pentru produsul achizitionat, dar si data pana la care va livra produsul conform pachetului.
2.5. Beneficiarul are cunostinta de faptul că în momentul în care face comanda pentru produsul Companiei, recunoaşte în mod explicit că această comandă implică o obligaţie de a plăti.
2.6. Beneficiarul nu poate pretinde către Companie decontarea unor cheltuieli aferente activității sale de participare la workshop-uri/sesiuni private de constelații.
3.1 Prezentul document nu crează un raport de muncă sau de prestare servicii între Beneficiar și Companie. Participarea la workshop-uri/sesiuni private de constelații puse la dispozitie de Companie reprezinta o activitate pe proprie răspundere a Beneficiarului și este independentă juridic de Companie. Opiniile, strategiile si procedeele propuse de Companie prin produs sunt livrate pe baza propriilor principii, teme și subiecte.
4.1. Produsul pus la dispozitie de Companie consta in livrarea serviciilor de tip workshop-uri/sesiuni private de constelații (dupa caz), conform descrierii la art. 2. Beneficiarul își va alege serviciul/ serviciile dorit/ dorite, va fi condus către pagina de plată a procesatorului de plăți digitale. După plată, primește pe mail din partea contact@5dbusiness.ro cu confirmarea platii si un link către pagina cu detaliile serviciului achizitionat.
4.2. Informațiile despre Workshop/Sesiunea privată de constelații trebuie păstrate de Beneficiar în condiții de siguranță și fără a fi comunicate altor persoane, acesta fiind responsabilitatea exclusivă Beneficiarului.
4.3. Compania nu este responsabilă pentru utilizarea abuzivă a datelor de logare ale unui Beneficiar.
4.4. Prețurile Produselor sunt exprimate în Lei și includ TVA conform legislației în vigoare, așa cum vor fi afișate pe site in momentul achizitiei.
Plata produselor poate fi efectuata doar electronic (plată cu cardul). Factura aferenta achizitiei produselor va fi comunicată doar electronic, la adresa de email comunicata de Beneficiar în momentul creării contului.
4.5. Workshop-ul:
- La începutul workshop-ului, Beneficiarii vor putea nota, dacă doresc, întrebări în sectiunea de Q&A, acesta funcție fiind accesibilă în cadrul aplicatiei Zoom. De asemenea, intrebari suplimentare vor putea fi adresate si in timpul workshop-ului, fie prin notarea lor in sectiunea de Q&A, fie adresate verbal.
- Beneficiarii sunt informati, inteleg si accepta faptul ca Anghel Raluca, reprezentantul Companiei, va raspunde intrebarilor doar in limita duratei workshop-ului de 7 ore. Compania nu garanteaza ca va putea raspunde tuturor intrebarilor formulate de Beneficiari.
- Compania si reprezentantul acesteia, Anghel Raluca, vor raspunde doar intrebarilor referitoare sau in legatura cu produsul. Orice intrebari tendentionase, cu tenta jignitoare, referitoare la persoane sau subiecte straine de produs vor fi eliminate.
- Beneficiarii se obliga pe tot parcurul workshop-ului sa aiba o conduita decenta, sa respecte instructiunile, modul de desfasurare al workshop-ului tinut de Anghel Raluca, in caz contrar, pot fi exclusi, fara rambursarea sumei platite si fara a avea vreo pretentie fata de Companie sau reprezentantul acesteia.
- Din motive obiective si independente de vointa sa, Compania poate reprograma data workshop-ului, Beneficiarii fiind anuntati de aceasta schimbare prin intermediul site-ului sau e-mail-ului. In aceasta situatie, Beneficiarii inteleg si renunta la orice rambursari sau pretentii, fata de Companie.
5.1 Prin inregistrarea ca Beneficiar, Compania se angajeaza să stocheze și să prelucreze datele cu caracter personal ale Beneficiarului conform Politicii de prelucrarea a datelor cu caracter personal (DPP) a Companiei pe care o puteti regasi pe site-ul Companiei. Aceasta va transmite datele personale către terțe părți în situatia în care acest lucru este impus de executarea contratului sau de alte cauze care autorizeaza transmiterea.
6.1 Compania este proprietarul documentelor, materialelor video/grafice/audio, imaginilor sau de orice alt tip puse la dispozitie Beneficiarului in executarea prezentului contract.
6.2. Multiplicarea si transferul documentelor, materialelor video/grafice/audio, imaginilor, videoclipurilor sau de orice alt tip ori a unor parti din acestea este prohibită. In situația in care Compania identifica situatii in care a avut loc multiplicarea si transferul documentelor sale, a materialelor video/grafice/audio, a imaginilor, a videoclipurilor sau a oricarui alt tip sau parti din acestea, persoana sau persoanele responsabile de comiterea acestor fapte se obliga sa achite Companiei daune-interese fara ca aceasta sa fie obligata sa dovedeasca existenta unui prejudiciu.
7.1 În considerarea dispozițiilor prevăzute de Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, a specificului serviciilor oferite, invederăm faptul că nu constituie servicii ale societății informaționale, în sensul acestei legi, activitățile care necesită prezența fizică a furnizorului și a destinatarului, chiar dacă prestarea serviciilor respective implică utilizarea de echipamente electronice.
7.2. În considerarea dispozițiilor prevăzute în Ordonanță de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, respectăm opțiunea consumatorului de a se include datele sale cu caracter personal în baze de date în vederea furnizării de servicii de informații privind Beneficiarii sau de registre ale Beneficiarilor, precum și, în cazul în care acesta optează pentru includerea în registrul Beneficiarului, indicarea datelor în cauză, în conformitate cu prevederile Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, cu modificările și completările ulterioare.
7.3. Subscrisa, 5D INTUITIVE BUSINESS DEVELOPMENT S.R.L. în baza obligațiilor noastre de informare pentru contractele la distanță, înainte de a contracta la distanță, vă informăm prin intermediul website-lui 5dbusiness.ro despre:
- identitatea Companiei, adresa poștală la care Compania este stabilita precum și adresa de poștă electronică sau numarul de telefon la care putem fi efectiv contactati, pentru a-i permite Beneficiarului să ia rapid legătura cu Compania și să comunice cu aceasta în mod eficient și, dacă este cazul, adresa poștală și identitatea profesionistului în numele căruia acționează;
- principalele caracteristici ale produselor Companiei, având în vedere mediul de comunicare și produsele în cauză;
- prețul total al produselor cu toate taxele incluse sau, exceptional, în cazul în care prețul nu poate fi calculat dinainte în mod rezonabil dată fiind natura produselor, modalitatea de calcul al prețului și, după caz, toate costurile suplimentare de orice natură sau, în cazul în care acestea nu pot fi calculate anticipat în mod rezonabil, menționarea faptului că aceste costuri suplimentare ar putea fi suportate de Beneficiar, inclusiv perioada de valabilitate a ofertei sau a prețurilor;
- durata contractului, după caz, sau, dacă contractul urmează să fie prelungit în mod automat, condițiile de încetare a contractului;
- durata minimă de valabilitate a obligațiilor care îi revin Beneficiarului conform contractului.
8.1 Prezentul contract este acceptat de către Beneficiar în mod electronic, online, în momentul inregistrării in scopul de a beneficia de produsul pus la dispozitia acestuia de catre Companie.
8.2 Toate beneficiile prezentului contract pot fi trasferate catre o alta persoana prin act notarial, cu obligația prezentării către Companie a documentelor justificative și acceptarea prezentului document de către persoana care il va prelua.
8.3. În cazul în care un Beneficiar dorește transferarea produsului achizitionat către o altă persoană, acest lucru se poate face doar cu acordul scris al Companiei, exprimat prealabil transferului.
8.4. Un Beneficiar care dorește să renunțe la produsul achizitionat are posibilitatea să le transfere unui alt Beneficiar doar cu acordul Companiei și cu respectarea prevederilor art. 8.2. Beneficiarul care dorește să renunțe la produsul achizitionat ulterior momentului in care Compania a livrat produsul prin transmiterea datelor de logare care permit Beneficiarul accesarea acestui, fara a-l transfera altui Beneficiar in conditiile mentionate anterior, nu poate solicita Companiei restituirea pretului achitat pentru niciunul dintre cele 3 pachete prevazute la art. 2 din prezentul acord.
8.5.Este interzisă publicarea în spațiul public, ori social-media de anunțuri despre vânzarea/transferarea produsului achizitionat către un alt potențial Beneficiar. În cazul descoperirii unor astfel de situații, Compania își rezervă dreptul de a restrictiona accesul Beneficiarului la accesarea produsului pus la dispozitie si de a pretinde daune-interese.
8.6. Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale in cazul in care acestea sunt cauzate de evenimente de forta majora, partea fiind obligata sa aduca la cunostinta celeilalte parti aparitia acestei situatii. Prin forta majora se inteleg imprejurari care au aparut ca urmare a unor situatii, circumstante sau evenimente extraordinare, inevitabile, neprevazute sau orice alt act in afara controlului partilor si care este recunoscut de lege ca fiind un caz de forta majora, cum ar fi:
- cauze naturale: seisme, cataciclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundatii, devarsari de fluvii, parasiri de albii, surpari de teren, caderi de copaci, stanci, ninsori abundente sau alte conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurari etc.;
- cauze umane: starea de razboi, starea de asediu, revolutii, revolte, greve neautorizate etc.
8.7. Compania este indreptatita sa cesioneze in orice moment drepturile si obligatii aferente prezentului contract fara notificarea prealabila a Beneficiarului. Cesiunea nu va exonera Beneficiarul de indeplinirea obligatiilor scadente asumate prin prezentul contract pana in momentul cesiunii.
9.1. Compania poate înceta în orice moment relația contractuală cu un Beneficiar dacă acesta încalcă prevederile prezentului document sau aduce prejudicii de imagine, economice sau de orice natura Companieiz
9.2. În cazul încetării colaborarii din culpa Beneficiarului, sumele achitate pentru produsul pus la dispozitie de Companie nu se restituie, fiind retinute cu titlu de daune interese. Acestia nu pot formula plângeri sau pretenții financiare în instanță împotriva Companiei, ci au dreptul doar la beneficiile deja scadente la acel moment, în caz că nu există daune produse către Companie.
9.3. Compania are dreptul de a pretinde în instanță recuperarea daunelor (în caz că există) produse prin culpa Beneficiarului cu care s-a încetat relația contractuală.
9.4. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc orice intelegeri anterioare, scrise sau verbale, dintre partile amintite.
10.1. Prin natura produselor aferente prezentului contract, acestea sunt exceptate de la dreptul de retragere, în conformitate cu legislația în vigoare.
10.2.Beneficiarii sunt informați că în conform cu prevederile art. 16 din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, sunt exceptate de la dreptul de retragere furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, Beneficiarul declarând că prestarea a începtul cu acordul prealabil expres al acestuia.
Livrarea produselor a fost efectuată integral în momentul plății și astfel Beneficiarul declară și confirmă că a luat cunoştinţă de faptul că și-a pierdut dreptul la retragere.
10.3. În cazuri excepționale, Compania poate decide, la libera apreciere și discreție, rambursarea anumitor sume în funcție de anumite cazuri particulare, dacă a fost cerută rambursarea sumelor aferente produsului în termen de maxim 14 zile de la achiziție și produsul (workshop-ul / sesiunea privată de constelații ) nu a fost accesat.
11.1. Prezentul contract este guvernat de legislația din România.
11.2. Orice litigiu în legătură cu produsele achiziționate prin intermediul acestui contract, se soluționează pe cale amiabila, în scris, pe cale extrajudiciară. În situatia în care procedura amiabilă nu duce la stingerea litigiului, acesta va fi solutionat de organele judiciare, la instanțele judecatoresti competente din Bucuresti.
11.3. Pentru sesizari sau reclamatii, Compania pune la dispozitie urmatoarea adresa de e-mail: contact@5dbusiness.ro
Reclamațiile catre Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor se adreseaza ulterior momentului in care partile contractului au incearcat solutionarea pe cale amiabila a diferendului dintre acestea. În situaţia în care nu s-a ajuns la o înţelegere intre parti, Beneficiarul are dreptul de a depune o reclamaţie, sesizarea putandu-se face în nume personal. Reclamaţiile şi sesizările adresate Autoritatii Nationale Pentru Protectia Consumatorilor pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice, fara ca divergenţele dintre operatorii economici sa intre în sfera de competenta a acestei institutii.
Datele de contact ale autoritatii in domeniu sunt urmatoarele:
Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor
Adresa: Bucuresti, bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865
Reclamatiile catre Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor se pot formula prin completarea formularului care poate fi accesat la urmatoarea adresa: https://sesizari1.anpc.ro/